September 25, 2008

Happy Eid Mubarak to all;)

Hello guys!
hurmm,skg just tinggal beberapa hari je nak raye kan?rs cm sekejap sgt2 dah nak raye,huu~
So,cne korang nye preparation nak raye nih?pose konfem cukup ke?hihi;)Kalo cm kat msia,meriah la kot raye,kalo cm kami2 kat melbourne ni,or overseas ni,mcm bese2 je laa,xde laa nak dgr lagu2 raye ke ape kat radio kan,sayu je..~haihh~*mode sedih*

haha,.hurm,well..sempena nak raye ni,aku nak mtk maaf laa,if ade pape yg aku ckp or buat or terlepas pandang or pape yg aku buat in any way,yg telah sakitkan hati or perasaan or fizikal or mental anda2 semua,.haha.ini xmemaen ni tau,huu~Maafkan saye,semoga ramadhan yg tinggal beberapa hari ni,memberi satu titik tolak kpd sesuatu yg positif utk diri kita pd ms akan dtg,insyaAllah,and last but not least,

HAPPY EID MUBARAK!;)

^the pic was taken during raye 2007 at swanston street,melbourne;)

3 comments:

Dhiya said...

ita..
kt radio, mane de lg kedengaran lagu-lagu raya.. tataw lah bl bley kedengaran laguan tersebut..hahaha..isu nie msk news paper (hiburan)..

maaf2 gak..kalau sesape yg untang duit yg agak besar nilainya.. sila2 bayar ek..tak gitu ita??wawawa

p/s: salam hari raye wat sume!!!

zunitaseriously said...

haha,jap2,pasal utang duit tu,ade kene mengene ngn aku ke?adekah aku perlu terasa?hahah
yg ko nih,apsal tetibe tukar name dhiya plak ni?konpius aku,haihh,pape pon,slamat hr raye!;)

Dhiya said...

ehehe..ko nak tahu gak kew pesal aku tuko name??
citenye gini..
minggu lepas aku n da gang tlg cari kn nama untuk menamakan anak lelaki kwn aku nie hah..so kitaorg cadangkan 3 nama nie..
1) dhuzul fikar - pedang nabi saw
2) dhiya ud din - cahaya agama
3) dhiya ul haq - cahaya kebenaran

oleh sebab aku 1st tym dgr nama dhiya n baru tahu mksdnya = nur. so aku bubuh r dhiya. memula aku igt dhiya nie ppuan(kwn aku yg cadangkan nama dia tu).rupanya digunakan untuk name lelaki.

itu je ceritanye..=)