April 07, 2010

Great Ocean Road is the great!

Haritu, aku g Great Ocean Road (GOR) ngn EHSAN. jgn ah tanye nape dah 4th year aku br pegi kan, tutup soalan utk tu.haha. kepada sesape yg xtau, GOR ni dekat2 je ngn melbourne city (dekat ke?) mm..dlm 3 jam drive la..nk kate dekat sgt tu xde la kan, tp kire around melb jugak la.. sbb nye now ni tgh cuti easter, and memandangkan keje yg banyak plus xde duit jugak, tp nk gak berjalan, haha, so kene la bajet.. aku pon xpenah pg lg GOR tuh, so g la join group EHSAN..

kitorang xde la g GOR je, byk la gak tempat2 yg kitorang g otw nk g GOR tu, cm..beach, canopy walk, apetah lagi, haha,malas nk tgk pemplet aritu. so far, best lah. sgt2 berbaloi ngn ape yg aku byr. hehe, aku byr $55 je (RM 160). tu da termasuk sume2 lah, makan (3x beb!), transport, entrance fees, etc. kire mmg murah sgt2 laa..

okeh, ckp byk pon xgune, nih ade la beberapa gamba ms aku g aritu:














walaupon esaimen aku byk, tp aku tetap xnak sedar diri. oleh itu, hr sabtu ni aku nk bejalan lg g BALLARAT!weeehooo~~!!:D:D:D

No comments: