July 10, 2010

Immaturity.

Hello peeps,

Smalam aku tgk Britain's got Talent kt youtube. mmg best la, mcm2 bende yg diorang wat. tp tu bukan main point yg aku nk ckp. Ape yg aku tertarik ialah hadiah yg ditawarkan utk first place. The winner gonna get 100,000 pounds and will perform in front of the queen. And peserta2 yg masuk rata2 teruja dgn hadiah tu, especially nk perform depan queen. Aku terpikir la plak kan, kalau kt mesia, ade ke hadiah utk perform depan Agong? if ade pon, adekah org akan teruja utk itu?

Bukan la nk mengkritik scr negatif,tetapi ini adalah satu pandangan dr aku sendiri la. mungkin ade yg setuju, and maybe the other way around. pape pon, I dont mind. Hak masing2 la nk setuju ke tak kan. Kalau kt mesia, bukan nk kata rata2 org xteruja pon nk persembahkan depan Agong, in fact skg ni even org dah berani utk ckp buruk2 or kutuk2 pasal Agong/Sultan dan juge ahli politik. search je kt blog/internet, melambak la yg kluar.Apsal jd cm2?


One thing I wanna say;

Stop from arguing like uneducated and immature people in Parliament. Rakyat dah bosan dgn sume tu.


p/s: ops, entry ni xbermaksud apa2 unsur politik. saya tidak menyebelahi mane2 pihak, neither government nor opposition. Harap maklum.

p/ss: cam teremo lak tetibe.haha.

p/sss: actly entry ni dah diedit beberapa kali untuk mengelakkan kontroversi.heh.

No comments: